Angst for å gå glipp av livet! – Tiden går så altfor fort –

Jessda!😁

 

Da har jeg vært på skole noen timer ifra egen stue og jeg har allerede funnet ut at kontorstolen min er drepen for ryggen 😬jeg kan ikke sitte slik i mer en to timer før det begynner å verke så jeg må endre planene mine for året videre. Man lærer så lenge man lever!🤭

 

Neste uke begynner vi skikkelig på fagene og jeg kjenner at dette studiet virker overkommelig, jeg sier ikke at det virker enkelt for dette blir det mest hektiske året til nå. Men når jeg ser igjennom semesterplanen og med tanke på at arbeidsplassen støtter dette prosjektet så har jeg troa.❤️

 

 


To dager i uka med studie skal jeg klare så lenge jeg holder fokuset og ikke mister det av syne.

 

Nå gjenstår å hjelpe pappa i leiligheten, manuset til i morgen og kino med gutta fra Kalkutta i kveld. Dagene er fylte til randen og jeg prøver bare å henge med!🤭

 

Når jeg ser hvor fort ukene går får jeg en slags angst i magen, jeg er så redd for og gå glipp av hele livet. Nå kan faktisk tiden gå litt saktere fremover slik at man faktisk får med seg alt det fine som skjer.❤️

 

Nå må jeg kaste i meg noe mat så suser det av gårde videre 🤭

Jeg har overvurdert egne evner akkurat i dag og alt jeg planla kan jeg faktisk bare se bort ifra. De viktigste tingene først! 😁

 

 

Neste ukes pensum! mange sider som skal leses slik at man er forberedt.

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg