Alvorlig blodsykdom og besøksforbud til besvær!

Hola bloggen 😁

 

Så var vi tilbake til hetetokter igjen og Vestlandet bader i sol 🌞

 

Noen dager pause for så og bli like varmt igjen. Jeg skal ikke klage men varmen har fått meg til og mistenke at noe er galt igjen, jeg er tungpustet, får uforklarlige blåmerker, mistet min kvinnelige måntelige last og har mange symptomer på at blodplatene mine er lave igjen.

 

Jeg lever resten av livet med autoimmun Trombocytopeni og må resten av livet sjekke blodplatene mine flere ganger per år. I dag har jeg tatt blodprøver og på fredag skal jeg atter igjen ta fatt på veien helt til Førde for sjekk!

 

 

 


Hver gang jeg har mistenkt at dem er lave har jeg tatt feil 🤞

 

Noe er det iallfall og støtteapparatet rundt meg passer på og jeg er i trygge hender ❤️

 

I går fikk jeg beskjeden om at besøksforbudet mitt ikke vil bli vurdert før rett før utgang på grunn av stor pågang. Jeg kjenner at jeg får angst av tanken på at dette vil gå ut og ikke bli forlenget, denne ventetiden der man går på limpinnen og bare venter er grusom.

Det er mye som skjer og som er på gang i livet men jeg prøver og holde motet oppe og positiviteten min er det ingen som klarer å ta ifra meg 😁

 

Jeg griper fatt i denne onsdagen med begge hender 😁❤️ det er det eneste man faktisk kan gjøre noe med! ❤️ ikke sant? 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg