Alt jeg ønsker meg til jul er og få klemme barna mine igjen

God morgen kjære alle sammen!❤️ det er onsdag og jeg har ikke rukket og hentet meg inn igjen etter helgen ennå, det har gått i ett hver eneste dag og inntrykkene har bare vært større og større og ta innover seg. I dag planlegger jeg en dag hjemme.

I går var jeg på samvær med barna mine og hadde noen gode timer sammen med dem, vi fikk styre oss på egenhånd og gikk i butikker sammen. Det jeg gledet meg mest til på forhånd var å klemme dem men det må vente til alle er fullvaksinerte. Jeg prøvde og ikke la det overskygge gleden over å se dem igjen og nøt heller disse øyeblikkene sammen med dem.❤️

 

Alt jeg ønsker meg til jul er og få klemme barna mine igjen. Det er over 2år siden sist.

Ordtrykket: man må velge sine kamper har fått stor betydning for meg i denne prosessen, jeg kan ikke ta innover meg alt som går meg imot! jeg må velge hvilke som er viktige og ta dem jeg orker, ingen klarer og kjempe for alltid og noen kamper er rett og slett helt unødvendige og ta. 

I kveld er det gruppe som alltid og resten av uka er nøye planlagt med ulike gjøremål og aktiviteter, men for i dag skal jeg prøve og organisere meg her hjemme, falle på plass igjen og starte disse nye prosjektene som står for tur!  jeg kan love dere at denne bloggen aldri blir kjedelig, for her går det i ett! 

Jeg har gjort noen forandringer her hjemme som jeg gleder meg til og dele med dere! stay tuned! 😉

 

Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Godt du fikk en hærlig dag sammen med barna dine 💕💕 Neste gang får dere klemme 👍👍🤗🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg