Aller aller siste smak av frihet

God kveld kjære lesere!❤️

Det er litt merkelig å si god kveld når det er lyst ute og det ennå føles ut som at det er dag!🤭

I dag har vi stelt i stand bursdagskalas til pappaen min ❤️

jeg og Sebastian har disket opp med gryterett og kaker i flere varianter. Vi var hos pappa i mange timer før vi dro hjem igjen og holdt den hellige avtalen vi har gjort oss imellom denne påska!😁

Undertegnede som har støv på hjernen har gitt ett fripass denne ferien, vi har ikke gjort en eneste ting her i heimen på ett premiss og det var at vi skulle rydde og vaske her den siste fridagen våres slik at vi slipper og starte hverdagen igjen og komme skjevt ut.🤭

Nå dufter det deilig her og jeg gleder meg til og legge meg i ny oppredd  seng! 😍

 

I morgen smeller det rundt øra våres igjen! etter late lange deilige fridager skal vi tilbake til den hektiske hverdagen våres og det har vært så ufattelig deilig å bare skru seg selv av en stund! 🤭

Jeg har virkelig omfavnet denne ferien og brukt den maksimalt for og hente meg inn igjen før det starter på ny, jeg har lært at jeg må ta bedre vare på meg selv, at det viktigste er at jeg har det bra og at alt annet får vente.❤️

Eksamensjobbing, møter og arbeid venter og kalenderen er allerede fylt til randen, men først en hel kveld her i hula våres som ser ekstremt ryddig ut enn så lenge (Gi oss en halv dag)😂

Jeg vil med dette ønske dere en fin kveld, stor klem ifra oss ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg