Aldri vært så stolt i mitt hele liv!

Herrelighet for ett program og fytti katta så mange inntrykk! 😳 jeg må jo trekke frem spesielt ei som gjør meg spesielt stolt i dag, som en ettervernar så brusa hjarte skikkelig i dag!❤️

Kjære fine Trinemor! SÅ sterk og stødig, utad fullstendig trygg og en bauta! skulle ikkje tru at du va nervøs på en FLEKK! ❤️tårene trilla og eg bare satt og tenkte på kor vanvittig stolt eg e av å kunne kalle meg en venn av deg, tenk at vi skulle møtast? tenk kor langt en har komt? på den lille tida?

RESPEKT❤️

 

 

 

Metalheads against byllying kom med en suprise i dag! 👍 dem har ifra i dag av startet opp pårørendegruppe for dem som står rundt mennesker som opplever mobbing. Dette er verdensnytt, dette er noe som ikke finnes ifra før (tro det eller ei). 

 

 

Prisen takk for at du såg meg har blitt utdelt og årets medmenneske er kåret, ja jeg vil våge og påstå at dette er Norges viktigste pris! ❤️

 

 

Rommet er fylt med kjærlighet og omtanke for kvarandre ❤️

Kver og en av oss har en grunn til å sitte i salen og alle veit det ❤️

Rus og psykisk helse får altfor lite oppmerksomhet, det gjelder alle mennesker i ulik form og fasong, det kan ramme hvem som helst. Det skal snakkes ihjel, det skal ikke ties lenger.


Og vi e bare halvveis!

 


Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg