Aldri vært mer klar for og gripe dagen!

I dag våknet jeg med gårsdagen friskt i minnet og det svever en letthet over meg i dag 😁

Du vet de dagene der man våkner til en ny dag og man merker at det egentlig ikke er så vanskelig og stå opp og gjøre disse forberedelsene til en ny dag? en letthet har tatt bopel i sjela mi.❤️

 

I dag skal jeg kjøre langt for og gå på ett hjemmebesøk!😁 den nye jobben er helt annerledes enn den jeg er vant med og jeg gleder meg til og gjøre dette for første gang aleine. Det er både lærerikt og jeg blir dytta utafor komfort sonen min, noe jeg har veldig godt av!🤭

 


Ute øsepøser det ned! 😳 etter den fine gårsdagen med solskinn visste vi vel egentlig at straffen ville komme men så lenge det ikke er is og snø på veiene så skal jeg faktisk ikke klage.🤭

 

Det er fredag så etter hjemmebesøket er det faktisk helg! 😳❤️ det gir sommerfugler i magen og en deilig følelse i hele kroppen, det er snart helg og hele denne helga er helt fri! 🤭❤️ Wow! Så jeg gleder meg!

 

Har dere noen planer for denne helga? Eller går dere inni den uten en eneste plan foruten om å nyte den? 😁❤️ fyr løs i kommentarfeltet venner, jeg gleder meg til og høre ifra dere 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg