Aldri vært mer fokusert og motivert! ett besøk som ga store resultater! gjensynsglede!

Etter å ha hatt ett helt unikt samvær med datteren min har jeg aldri hatt mer knallfokus som akkurat nå ❤️ at vi fikk være sammen en hel dag uten avbrytelser og uten noe som føltes kunstig så har jeg aldri følt mer motivasjon til og fullføre denne skolen og være den beste utgaven av meg selv.😁

 

Selv om savnet alltid vil ligge der vet jeg at relasjonene alltid vil bestå og at på tross av avstanden imellom oss vil vi alltid være familie.❤️

 

Jeg har så mye å kjempe for🫶

 

Denne uka inneholder tre dager på jobb og innlevering av dette utkastet til eksamen som har tatt all min tid lenge nå, det blir så deilig å bare sende det videre og få det litt på avstand for nå kjenner jeg at jeg trenger en pause.🤭

 

Dette er en av to eksamener dette semesteret og den andre har jeg ikke rukket og en gang sett på! den handler om praksis og refleksjonsoppgaver. Den er minst like stor som den jeg nå leverer ifra meg men den er lettere å skrive på ett vis, jeg har jo jobbet som erfaringskonsulent i snart to år men det er noe med dette teoretiske og det praktiske vi gjør.

 

På søndag drar vi til Gol på seminaret “bli sett” som vi har deltatt på i fire år på rad!😁 når jeg har tenkt på dette seminaret før har jeg tenkt at det er så lenge til, det er snart jul for pokker! tiden FLYR og SÅ mange ting skal romme disse korte dagene! jeg som trodde tiden gikk fort før, har møtt meg selv i døra mange ganger. Det er heeelt vilt faktisk!😳

 

Tiden går faktisk så fort at jeg i dag har bestilt julegaver til tre av menneskene mine, aldri før har jeg vært tidligere ute men om månedene fremover går like fort så har jeg dårlig tid allerede. Jul har aldri vært min ting men det har vokst på meg og i år tenker jeg at jeg bare gleder meg til denne høytiden. 

 

 

Jula i fjor

 

 

Men først eksamen og mange lange vakter på jobb! jeg kan ikke begynne å glede meg til ting før jeg har fått unnagjort en del andre ting først. ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg