Aldri passet dårligere å bli syk

I går kom symptomene snikende innpå oss og vi stålsatte oss med og kjøpe inn masse tester for og forsikre oss at dette ikke er viruset som har herjet i hele verden.😳 Luktesans og smakssansen er fortsatt intakt, alle testene er negative og jeg tenker at om dette hadde vært Korona så hadde jeg nok blitt dårligere, det eneste som egentlig plager er en sår hals og angsten for at dette skal gå utover det kommende bryllupet på lørdag.

Jeg ber på mine knær for at dette bare er en forkjølelse, at ting kan gå som det skal og at den dårlige flaksen min ikke slår til denne gangen. Jeg pleier nemlig alltid og bli syk forut store dager og begivenheter! jeg roer meg selv ned med at dette ligner det jeg hadde sist, som by the way var en god gammeldags forkjølelse. Det har vel aldri passet dårligere å bli syk en akkurat nå.

Kryss alt dere har for at bryllupet blir som planlagt! 🤞

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Æ trur du må prøve å slappe litt av innimellom.Kroppen har ikke godt av alt stress,bryllup blir det❤️Æ vet d er lett å bli oppjaget og greier,men du må bli flinker til å be venner og familie om hjelp til å arrangere ting og tang til deres bryllup.Den store dagen kommer,gled dere❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg