Aldri la tunge tanker trykke deg ned

Dagen som kunne blitt så utrolig dårlig!😞

 

Den dagen der man bare våkner og føler seg nedtrykt og dårlig…😬

 

Om jeg ikke hadde tatt grep om meg selv i dag ville jeg sittet her med en utrolig dårlig følelse, men jeg valgte å gjøre det beste utav det, i alle fall prøve å skape meg en god dag og nå kan jeg sitte å bare nyte alle tingene jeg har skapt rundt meg.❤️

 


Jeg har på toppen av alt fått leke MacGyver! 🤭 med dobbeltsidig teip fikk planten min en hel plattform som den kan stå og skinne på!❤️

 

Den har fått en sentral plass i stua slik at vi alltid ser den og ikke minst, jeg alltid husker å vanne den.🤭👇

 

 

 

 

Jeg har funnet meg potter til 14kr slik at disse fake grønne plantene mine kan få en plass i kjellerstua nede og har kjøpt store elektriske lys for og pimpe opp noen av tingene jeg fant på loftet da jeg hadde en skattejakt tidligere i dag.❤️

 

 

 

 

 

Alt i alt har jeg klart å snu de negative tankene og har klart å fokusere på ting jeg faktisk kan gjøre noe med! det er nøkkelordet i livet mitt. Det er så mange fine ting som skjer, jeg kan ikke tillate meg selv å trykke meg ned over de små dårlige tingene som skjer.❤️

 

Livet er for kort til og bekymre seg over alt som kan skje, fremtiden har vi ingen råderett over og når som helst kan alt være over.

 

Jeg har ingen planer om å kjempe meg igjennom hele livet mitt, jeg tenker å nyte hvert eneste øyeblikk…. ❤️

 

 

Pimpet opp det jeg fant på loftet med ett stort elektrisk lys 😍
Nytt dekor i en mørk trapp ❤️
Trappen som endret livet mitt.

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Selv velger jeg som regel en “stoisk” innfallsvinkel, det vil si at jeg sorterer de tingene jeg kan påvirke fra de tingene jeg bare må leve med, før jeg legger noen handlingsplaner for veien videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg