ALDRI før har jeg brydd meg mer om hva som daler ned ifra himmelen!

God morgen kjære lesere!😁🌞

 

Aldri før har jeg vært mer opptatt av hva som daler ned ifra himmelen som akkurat nå 😬😬😬 På bilen står nye sommerdekk så ett snøfall nå betyr at alle planer må omplanlegges og om denne snøen legger seg må bilen stå og jeg må starte å bruke beina!😳🤭

 

Jeg kjenner at blodpumpa starter bare noen nevner at det vil komme snø og ingenting gjør meg mer stressa for øyeblikket 😅

 


Det er første gangen jeg kjører på piggdekk så jeg har sluppet unna denne usikre tiden rett etter bytte og jeg kjenner at helårs er tingen for meg.🤭

 

Når jeg kom inni stua mi her og så ut fikk jeg nesten hjertet helt oppi halsen, jeg som egentlig liker synet av snø som daler ned får nesten anfall.😬

 

Heldigvis klarer det ikke å legge seg og heldigvis har sola funnet veien hit igjen så humøret er på topp og jeg er klar for og ta fatt på denne tirsdagen som ligger foran oss, jeg elsker disse dagene der man våkner med en positiv innstilling og er klar for alt!❤️

 

Dette kan bare gå en vei! 😁

 

 Også i dag skal bloggen stå i fokus! Gleder meg til og dele dagen og tankene mine med dere ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg