Aktiv tirsdag! – Sykepleier, vaskekone, altmuligkvinne –

Og plutselig var denne tirsdagen også snart over!😳

Pang, så er en hel dag gått.😬

Slik føler jeg at den siste tiden har vært og noen ganger føler jeg at jeg lever i en tåke, jeg får rett og slett ikke med meg alt som skjer rundt meg.

Utprøving av medisiner for ADHD har virkelig vært en stor påkjenning og jeg har i dag IGJEN justert dose for og prøve meg frem og se hva som fungerer best. Jeg vil for alt i verden ikke bli flat og miste gleden over tingene i livet mitt, noe som er en bivirkning av de fleste medisiner for ADHD.

 

Jeg krysser bare alt jeg har hver eneste gang jeg justerer for at det kan bli helt stabilt.🤞🤞🤞

 

 

 

Dagen i dag har gått med til å pleie mannen min som igjen har blitt syk, det florerer av virus rundt og etter pandemien er kroppene våres ikke lenger så sterke med motstandskraft. Isolasjon og avstand har gjort oss til lette offer for basselusker og bakterier.

 

Jeg har også fått vasket hele gangen min og tatt oppvasken som var mine eneste mål for dagen! så jeg klapper meg selv på skulderen og sitter og lurer på hva jeg skal sette meg som mål for morgendagen.❤️

 

Min kjære mann har duket opp med middag og nå sitter vi og ser på serier.

Dette har vært nok en bra dag i heimen, sett bort fra sykdom så har ingen uforutsette ting skjedd og jeg føler jeg lever en idyll når ting bare kan være stabile og forutsigbart! jeg nyter virkelig disse dagene! 🫶

 

Resten av kvelden skal brukes til å slite sofa! alt annet får bare vente, kvalitetstid med mitt favoritt-menneske står først på prioriteringslista!😁❤️

 

Ha en fantastisk kveld og natt kjære lesere! stor klem ifra oss.🌹

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg