Advarer om sterk reisefeber – Ikke les dette innlegget om du ikke vil bli inspirert –

Warning-Warning: Her pågås pakking på HØYT plan!🫣 det vil si at begge kaster det vi tenker at vi trenger i en koffert og springer i sikksakk rundt hverandre 😂 vi har reist så mange ganger at dette er reeeen rutine for oss, ja jeg vil våge og påstå at vi har orden i kaoset, det kan vi ikke skryte på oss på andre områder. 😂

Det ender jo alltid opp på samme viset! vi har altfor masse med oss og får ikke brukt halvparten, denne gangen lurte jeg Sebastian godt! jeg ytret at det er meeeget smart og ha en stor koffert isteden for 2 store bager, mest av alt for å slippe å bære så mye selv og han gikk fem på.😂

 

Jeg tror at reisefeberen gjelder oss begge, jeg pleier nemlig å irritere meg grønn hver eneste søndag fordi huset ikke blir rydda og min bedre halvdel liker best og ta det med ro på denne høytidsdagen 😩 i dag hoppa han rett i oppvasken og vaska så det spruta skum overalt, UTEN at jeg en gang trengte å bli sur først.🥳

 

Det ligger noe i lufta, en spenning som er til og ta og føle på! det er noe i gjære og alt må være klart i kveld da vi reiser grytidlig i morgen, I CANT WAIT! 😁 jeg gleder meg til å ta bloggen med til Gol på Norges viktigste arrangement! ❤️programmet er fullproppa og det finner du her om du vil se

👉 Program Bli sett

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg