-Adrenalinkick! – Juleloppistakeoff- Frivilligheten –

God kveld kjære lesere!❤️

 

Jeg tror ikke jeg har vært nedpå landejorda siden klokka var elleve i dag tidlig 😳😂

 

Man snakker om rushet man får av store karuseller eller store saker, men slike helt vanlige ting som kan få kroppen min til og fylles av ett adrenalin uten sidestykke! i dag har vært en slik dag, der jeg har fått energi av å ha andre mennesker rundt meg!🤭

 

Jeg tror faktisk at det vil ta noen timer og faktisk klare å roe seg ned igjen😅

 

 

 

 

Juleloppisen gikk over ALL forventning og det resulterte i at vi solgte lopper for over tjue tusen kroner, som går til arbeidet i Pass It On nå som vi går jula i møte.❤️

 

Mange familier trenger litt hjelp og i desember sorterer vi mat ifra handlekorgene vi plasserer ut på butikkene som man kan legge ting i. Pakker om og kjører ut til alle som er påmeldt.

 

Vi skal også åpne en ny møteplass her i Måløy! “Stova” som ligger i gamle Liljenbygget. Lavterskeltilbud til dem som måtte ønske det.❤️

 

 

 

På seks timer på loppisen måtte jeg ta en avstikker og spise litt, når ingenting frister er dette helt topp! 👇

 

 

 

 

 

 

 

Det vil bli meeeeget vanskelig å roe ned reka i kveld! 😬 Det pumper liksom! 🤭Håper dere har hatt en minst like fin dag som oss, stor klem❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg