åååååå for en strålende morgen!

Annonsert innlegg

NÅÅÅ er klokka halv sju på morran! Jeg er på hotellet og våknet med verdens beste følelse!
Jeg holdt på å pisse på meg, fordi det var såvidt jeg kom meg på do.. knærne er stive som to klubber, og det var såvidt jeg klarte å komme meg ned å ut og røyke 😉 jeg glemte nøklene til bilen på rommet, så giktMonica måtte stabbe seg oppigjen på rommet for å hente dem igjen! Jeg merket att det var mye snø på Nordfjordeid i dag uten å se ut vinduet, for jeg er STIV.. men har ingenting å klage over..
Sitter i resepsjonen nå i herlige omgivelser med musikken i bakgrunnen og skal kose meg med frukost ilag med forloveden min som ennå ligger i sengen og verdens beste Kasper med ektemann <3
Jeg har fred i sjelen min, så mye motivasjon og dette blir en helt fantastisk fredag ilag med masse herlige mennesker! Jeg er så heldig!!!!! Det er ikke vanskelig å holde seg rusfri sammen med denne gjengen!

Sitter i resepsjonen med verdens beste venn og vi venter på mannfolka våres for en bedre frukost. <3 og Kasper skal kjøre opp!

C4 fra gymgrossisten! Anbefales!




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg