Å våkne på luksushotell

Absolutt alt ligger til rette for en helt vidunderlig natt i en deilig hotellseng, man legger seg ned og det er ekstra godt og legge seg for kvelden og en ligger igjen med masse inntrykk etter en begivenhetsrik dag.  Så kommer natta, og jeg blir minnet på at det ikke funker å rømme ifra seg selv, og at problemene alltid vil bæres med deg uansett hvor du er. Jeg har nemlig våknet sittende med panikk i sengen 3 ganger, og nå klokka halv 7 orket jeg ikke flere runder med mange blast from the past!

I natt har jeg stukket av ifra mamma for en planlagt sprekk, vært utro og blitt fersket i tillegg til at en nær venn av meg bøtet med livet på en fiskebåt. Om jeg trodde hverdagen var fylt med action, så skulle jeg ønske jeg kunne tatt dere med inni drømmeland, for det er for alvor der det skjer! Jeg begrunner det med at på ett slikt seminar som vi er på, får vi reflektert litt ekstra, og diskutert litt, og da kverner hodet også når man sover, man tenker litt ekstra igjennom problemstillinger, for og imot, og jeg har en tendens til å ta det med meg også når jeg egentlig skal sove søtt. En normal reaksjon, og veldig lite unikt! 

Jeg ser frem til denne dagen, selvom jeg nesten ikke klarer holde øynene åpne, og jeg har allerede vært ute og «trekt frisk luft» og jeg må si hotellet vi bor på inponerer! Vi er virkelig på ett luksushotell, og maten er bare helt nydelig! Jeg har prøvd å ta litt bilder, til dere lesere men skal ta flere i dag 🙂

Programmet er tettpakket ifra 8.30-15.15 så jeg gleder meg masse til å bare sitte og ta imot læring! Søvnmangelen tar vi igjen med å knekke i oss enorme mengder kaffe, siden det er det eneste jeg lovlig har lov og ruse meg på, og noe stimuli må man nesten ha 🙂 ha en superduper tirsdag alle sammen <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg