Å drukne seg selv er noen ganger det beste!

Noen ganger når det stormer i hode og kroppen føles å gå på jobb som å ta litt fri. Som at jobben er fritiden og heimen er jobben, alt vendes opp ned og pausen min blir når jeg kan reise på jobb og fokusere på noe helt annet som ikke handler om meg.❤️

 

Akkurat slik har det vært i dag.

 

 

Når jeg er ferdig med denne ryddejobben skal jeg prøve og forklare dere uten å utlevere noen andre. Det er problemstillinger som de fleste slipper og forholde seg til og ett «problem» som har oppstått med jevne mellomrom uten at vi faktisk har løst det. Vi har gått videre uten en plan fordi det ikke handler om oss.

 

Når ting handler om noen andre føles det titusenganger vanskeligere. Jeg liker det så godt når jeg kan fikse ting, dette kan ikke løses så enkelt.

 

Jeg trengte å drukne meg i jobben i dag. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg