A big fuck you til angsten

Usj!😞

Har jeg startet noe jeg ikke ventet?

Har jeg blitt kasta på en karusell jeg ikke ønsker å være en del av?

 

Jeg trodde helt ærlig at gårsdagen bare var en tilfeldighet og at det ville bli med det, jeg kryssa iallfall alt jeg hadde for det. 🤞

Når strupen bare snurper seg sammen, når man får fysisk vondt i kjeven fordi man er så anspent, denne ekle følelsen av å miste kontrollen over seg selv….💔

 

I hele dag har jeg kjent tendenser til det samme, kortpustet og i perioder må jeg fokusere på og puste skikkelig. Det er akkurat nå riktig slitsomt og være meg. 

 

 

 


Jeg trodde dette var ett lukka kapittel i livet
men dette beviser bare at angst blir man nok aldri helt kvitt, det er langt enklere med annen sykdom man kan kurere.

 

Det beviser også at om man ikke steller pent nok med seg selv så kan slike ting komme tilbake utav det blå og helt uten årsak.  Jeg prøver og ikke tenke på det men i dag føler jeg at jeg har gått på nåler, angst for angsten er det noe som heter… når man er så redd for og få det tilbake at det i seg selv utløser angsten.❤️

 

Jeg vet av erfaring at det ikke hjelper noe å avlyse livet og bare stenge seg inne, jeg prøver derfor og fullføre de planene jeg har og utføre den jobben jeg skal men har aldri vært mer klar for helg som akkurat nå!🤭

 

Jeg sier ett godt fuck you til angsten og skal virkelig gjøre alvor av å ta en dag av gangen fremover, livet er dyrebart, alt kan skje.

 

Ha en deilig fredagskveld venner🌹

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Du har nå en unik mulighet til å fange opp noe som kroppen din vil fortelle deg. Lytt til hva den sier, finn ut hva i livet ditt som nå plutselig utløser denne angsten, og gjør evt. de endringene som skal til.

      Du har kommet så langt på denne reisen din, og du har blitt så godt kjent med dine egne følelser og reaksjoner. Det at angsten plutselig dukker opp igjen betyr noe, og det skal du lytte til og (om du klarer på sikt) se på som en positiv ting.

      Det betyr at du er i kontakt med følelsene dine og at du tar på alvor det de forteller deg.

      Jeg heier så mye på deg og Sebastian.
      De endringene dere har gjort sammen står det respekt av!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg