Å avlyse sitt eget storbryllup ble starten på noe større og viktigere

På onsdag bestemte vi oss for og avlyse hele bryllupet og gjøre det enkelt! 😁 det viste seg og bli en endring i livet våres som vi sårt trengte, oss imellom var vi på ett dårlig sted i forholdet og vi følte at en mørk sky hang over oss. Nå er den offisielt borte og vi er på ett godt og sunt sted! lite ante jeg at bryllupet var det som skapte denne ubehagelige stemningen og gnisningene. 😁

 

Denne uka skal jeg ringe rundt og høre om alternativene vi har og velge imellom! en liten feiring blir det uansett da vi skal gifte oss på mammas bursdag. Barna mine kommer og det er tross alt det viktigste, alt det andre styret trenger vi faktisk ikke. ❤️

 

Etter at avgjørelsen var tatt merket vi det momentant, ALT ble lettere! vi behøver og få holde fokus på de andre tingene i livet og vi har ingen behov for og komplisere det enda mer eller bringe nye stress-moment inni livene våres. Det skjer allerede mange ting i livene våres som vi ønsker og utvikle videre, min kjære har læretiden til fagbrevet på jobben sin og jeg ønsker og videreutdanne meg som erfaringskonsulent, vi går ikke tom for oppgaver og ett bryllup er noe vi bare hadde gått og gruet oss til uansett. 

 

Vi føler oss rett og slett som nye mennesker etter at vi valgte og avlyse vårt eget bryllup! 😁 den setningen hadde jeg aldri trodd jeg ville skrive 😂 noengang…. 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg