669 dager uten rusen – Feirer med og stelle “redet” våres!

Det er søndag og rutinene er helt klare for disse dagene, det man ikke får gjort i ukene blir gjort på disse søndagene når vi har god tid. Jeg har som sagt knekt rygg og veldig mange av tingene i hjemmet er ting jeg ikke lenger klarer og utføre selv, selv oppvasken blir en stor utfordring, legge på nytt på sengen og å gå ned i kjelleren med klesvasken. Slike ting blir gjort på disse søndagene når jeg har min kjære hjemme.

Søndagene bruker vi rett og slett til disse tingene jeg ikke får gjort selv iløpet av uka! så jeg gleder meg til operasjon og forhåpentligvis kan gå tilbake til normalen, håpet er at jeg skal bli som før. Det verste jeg vet er og være hjelpesløs og når det kommer til husvask så føler jeg litt på dette.

Denne uka har vært kaos! barnevernspapirer er igjennomgått, jeg har jobbet med ett foredrag jeg skal holde om to uker og har hatt mange avtaler og holde igjennom hele uka, jeg setter dermed så stor pris på disse helgedagene der vi får tid til og bare være oss.

Jeg er så heldig som har en partner, jeg er så heldig som har dette livet som vi har bygd oss opp og jeg kjenner at jeg bare gleder meg til fortsettelsen. I dag fikk vi hengt opp ett speil som har stått i 3 uker, så jeg kan trygt si at livene våres er hektiske og spennende!

I dag er det 669 dager siden jeg tok den siste slurken med alkohol og mye lengre siden jeg tok sterkere saker, vi har valgt dette rusfrie livet sammen, vi har valgt og dele det med hele Norge og vi er helt overbeviste om at vi har tatt de riktige valgene for oss. Det er med den største glede vi tar dere med inni livene våres og hjemmet! 

Liker dere denne bloggen så del gjerne og spre ordet! masse kjærlighet ifra oss til dere. 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg