60 dager røykfri! kuttet rusen og røyken på under 2år

God morgen kjære lesere! ❤️

Røykesluttappen sier at det er hele 60 dager siden jeg valgte og legge bort tobakken og bli en ikke-røyker, det var ikke noe dramatikk over stoppen, jeg var ikke nødt og slutte. Jeg var bare lei av og være en røyker, helt plutselig fikk jeg røyken litt oppi halsen kan man si. Det er rart med det men jeg har altså klart hele 60 dager men jeg skal innrømme at jeg tenker på røyken ofte og drømmer om at jeg sprekker på den også om nettene, så nå drømmer jeg ikke bare om at jeg ruser meg igjen men at jeg også røyker mens jeg gjør det. 😂

 

 

 

Når det er sagt bruker jeg snus som en fattig trøst når suget  melder seg, men planen er og også kutte den ut.

I dag er dagen jeg har lengtet etter, siste dagen til min kjære på jobb før det er juleferie! ifra i dag av er det offisielt jul i heimen og jeg lurer på hvor mange dager det går før vi starter og gå hverandre på nervene, 😂 man vet at man elsker hverandre når man setter på irriterende lyder på Youtube bare for og få en reaksjon, eller når han slår av og på lyden på tv midt i en episode og ser lurt bort på meg for og se om han klarer mesterstykke med og få meg utpå kanten og inni irritasjonens verden. 😂

Akkurat nå bare gleder jeg meg til jula sammen med folket mitt ❤️

 

 

 

 

Nå skal jeg våkne litt her og ta fatt på denne onsdagen, vi har gruppe i kveld men ellers tar jeg dagen på sparket. Det er på disse dagene helt uten planer det skjer mest, helt uventet skjer det alltid noe spennende i dette livet.😁

Livet er forunderlig og det skjer akkurat her og nå ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg