60-årsdag, barna mine kommer og 1år til våres bryllup!

Vi har akkurat kommet på plass her hjemme og slått oss til ro i heimen, ferien ligger som ett deilig minne bak i hodet og gir en ufattelig motivasjon til resten av livet sammen med min kjære.

Sommerfuglene i magen prøver jeg og holde på avstand men det er vanskelig, jeg har egentlig lyst og skrike av glede og slippe jubelen løs, men jeg har lært meg at alt kan alltid skje og at samværene med barna av og til ikke blir noe av.

6.august er den store dagen! mammas 60årsdag! og dagen der barna kommer og skal være med på feiringen! jeg er i ekstase! det er også 1år igjen til våres bryllup så forventningene til denne dagen er enorme. ALT skjer på en dag.

Savnet etter barna mine blir bare større og større jo mer rusfri jeg blir, mentalt tilbake til normalen og det eneste jeg tenker jeg mangler i livet er dem, disse samværene betyr helt enormt mye for meg og er min mulighet til og bli bedre kjent med mine egne barn. Vi har gjort dette i snart 13år, samvær annenhver mnd og har ikke lov og ha særlig kontakt med hverandre imellom møtene. 

Barna mine er snart 15 og 18år gamle, dem er ikke lenger disse små tassene som ikke forstår stort av sin egen situasjon, det eneste jeg kan tilby dem er sannheten og den skylder jeg dem. Jeg er glad jeg har vært fullstendig ærlig ifra første stund, jeg tror jeg vinner noe på det. 

Nå skal jeg ta fatt på denne nye dagen, gjøre det beste utav den og gjøre meg mentalt klar for den store dagen, forberedelsene er mange når det er snakk om barna mine, de viktigste i verden <3 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg