6.august 2022 blir det oss to

Situasjonen er merkelig rundt oss og vi må holde oss for oss selv, alt av planer blir avlyste og alle faste avtaler faller bort, for min del har jeg nok og henge fingrene i men kan oppleve og føle meg litt ensom når man blir sittende her aleine hele dagene. Det kunne vært værre, alltid. 

Fordelen min er at jeg er blitt vant med dette, da pandemien startet da jeg akkurat hadde tatt valget om å leve som rusfri så jeg vet liksom ikke om noe annet. Isolasjon er ikke noe som skremmer meg da jeg mesteparten av livet har levd isolert, imens resten av verden har levd som normalt. På mange måter føles det bedre nå når det gjelder alle og ikke bare meg. 

De siste dagene har vi snakket en del om bryllupet som kommer sigende på oss og vi innser at det faktisk ikke er lang tid igjen. 6.august 2022 blir det  oss to. 

ALDRI i mine villeste fantasier har jeg noensinne drømt om å stå brud, og jeg har alltid gått med en tanke om at jeg aldri skal gifte meg, det var helt til denne mannen kom inni livet mitt og endret det hele og nå sitter vi faktisk og bestemmer hvordan dagen skal være, den viktigste dagen i våres liv. Livet er forunderlig og nå er det overhode ingen tvil i hjertet mitt om at dette valget er det mest riktige jeg har tatt. 

Jeg hadde aldri trodd jeg ville sett frem til noe slikt, men jeg innser hvor mye planlegging som skal til før en så stor dag. Pandemien er en usikkerhet rundt hvor mange vi kan be inn, og vi regner med at det bare blir for de nærmeste selvom vi kunne ønske at alle vi kjenner kunne dele dagen sammen med oss. Vi satser alt på at det forandrer seg rundt oss, slik at dagen kan bli den vi ønsket oss i utgangspunktet. 

Jeg har alltid gått med en tanke om at mennesker som møtes i rusen aldri har en tjangse, fordi jeg har sett dette så mange ganger før. Han får meg til og tro på dette, at det faktisk er oss to for alltid og at vi faktisk kan få det livet vi drømmer om. Aldri før har jeg møtt noen som har fått meg til å tro på fremtiden, tro på meg selv og som får meg til og føle meg vakker på de værste dagene. Du vet liksom bare i hjertet når det er rett, og jeg gleder meg til å bli kona til Sebastian! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Stå på alt blir bra.jeg er også gift 0608 hadde lite bryllup men ekteskap er har holdt i snart 55 år❤❤🎍

    2. Gratulerer, så fantastisk fint at dere har valgt hverandre! Jeg trodde heller ikke på at jeg kom til å ville gifte meg, ikke før jeg traff han jeg er gift med. Tenk det, det utrolige skjedde. Livet har gitt meg så mye motgang fra jeg var liten at jeg ikke trodde på en fremtid, et liv, for meg. Mamma og pappa brøt meg ned i oppveksten, i stedet for å gi trygghet. Noe har du og jeg felles. Greien er å komme seg dit at man forstår hvorfor ting ble som de gjorde, og gå videre. Legge de vonde tingene bak. Helst ikke falle ned i mørket av minner. Det er viktig.
      Fine du, du er pen. De nydelige klare øynene, snille øyne. Vær rause med hverandre, og gi godhet selv om hverdagene helt sikkert byr på motgang. Masse motgang, men de løses. Ting løser seg, husk det.
      Jeg ble glad for deg, og dere to. Vakkert. Kos dere.

      1. Tusen tusen takk! for en hyggelig kommentar <3 Ja når man møter den rette bare vet man det, og vi er heldige! man klarer alt så lenge man står sammen og har respekt for hverandre <3 heia kjærligheten!

    3. Til lukka med bryllupet som kjem. 🌹Alle fortjener kjærleik syns eg. Det er ein av dei få tinga som gjer det verdt det. 🥰 Du kjenner ikkje meg, men eg har fulgt bloggen din gjennom Metalheads against bullying og du er knalltøff! Det kjem nok mange opp og nedturer enda, men som Ole Brumm eller nasse sa: Det er mye bedre å være to❤️ Store klemmar til deg og din kommande mann. Ynskjer dykk alt godt her i livet😊

      1. Så kjekt og høre ifra leserene mine ❤️ Heia kjærligheten og som du sier alle fortjener den. Det finnes mange gode setninger ifra Ole brum 🌹 tusen takk for kommentar ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg