5700kr på bensin på en mnd. Luksusfellen next?

Jeg bestemte meg da vi startet på oktober og gjøre ett eksperiment, og nå kjenner jeg at jeg nesten angrer. Oktober mnd har på mange måter vært en roligere mnd når man tenker på kjøring og vi har hatt det ganske så fredelig rundt oss, og på TROSS av dette har vi altså pumpet 5700kr inni denne bilen med bensin bare på oktober! 

Bilen min blir brukt som en rusbil og jeg bruker den både til matutdeling, terapiturer og til eget privat nøye, jeg bringer og henter og er med på møter folk gruer seg litt for å gjøre aleine, og jeg har ikke tallet på hvor mange ganger bilen har vært fylt opp med ting og møbler til div hjem. Jeg er på farten hele tiden og summen viser hvor mye galskap jeg er med på, og fytti katta så gøy det er! Summen i seg selv er ikke ille når man tenker at jeg før brukte 3360kr uka i BARE ØL! Så kan man plusse på all taxi, all drikke ute, røyk som bare forsvinner når man drikker øl, og alt det andre en slik livsstil krever av penger, dette er bare småpenger i forhold, men noen grep må man ta 🙂 

I dag går turen til Førde igjen med mammaen min, og i morgen har jeg store planer om lys-aksjonen som jeg håper mange deltar på! Avstand respekt og kjærlighet! 

Det er veldig merkelig å gå innpå facebook, og se at SÅ mange deler innlegget mitt ifra BT! Mennesker som ikke kjenner meg som heier på meg, og viser meg respekt og kjærlighet igjennom kommentarer, dere skal vite at jeg tar det hele til meg, for det har jeg lært meg etter at jeg ble edru. Det er lett å ta til seg kritikk, men jeg har også blitt flink til å ta til meg de positive tingene som kommer min vei. Hver eneste gang noen sier til meg at jeg snart har rundet ett år som rusfri, så kommer gåsehuden og kriblingen i kroppen automatisk! TENK at det snart har gått ett år siden jeg tok min siste boks med tuborg. Tenk hvor mange forandringer som har skjedd, og hvor lett jeg har glidd inni dette nye og trygge livet mitt, tenk på hvor jeg hadde vært om ikke, og graven og kisten var faktisk det eneste alternativet. 

Livsglede! Sjelefred! Lykke! Kjærlighet! Tilgivelse! Fellesskap! Selvinnsikt! Angstfrihet og rusfrihet hånd i hånd!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg