50/50 er prognosene – brakk ryggen rett av

I dag har jeg fått noen litt nedslående nyheter rundt ryggoperasjonen da jeg har lest meg opp og prøvd og finne ut hvordan det har gått med andre som har tatt samme operasjon, mange forteller at dem etter operasjon ble som før igjen men i dag snakket jeg med legen på Haukeland og han ga meg 50/50 sjanse for at det ville bli bedre. 

Han ba meg ikke planlegge livet rundt dette og fjerne disse 2 platene og 9 skruene men jeg skal ærlig innrømme at det er vanskelig og ikke tenke på det, det er tross alt bare min andre gang jeg gjør noe slikt og det verste jeg vet er sykehus. 

Jeg skulle med andre ord ikke ha for høye forventninger til og på mirakuløst vis bli helt fin igjen, smertefri slik jeg har drømt om lenge nå. Jeg prøver som alltid og ikke ta sorgene på forskudd men merker at jeg ble litt skuffet over innholdet i denne viktige samtalen jeg har ventet så lenge på. Neste blir operasjon og jeg håper så inderlig at jeg omsider kan leve livet mitt slik jeg ønsker det. 

 

 

Litt nedfor, litt skuffet og egentlig bare litt redd for det jeg skal igjennom om det ikke en gang fungerer. Jeg er glad min kjære kommer snart fra jobb! 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share 

2 kommentarer
    1. Bedre å være negativt innstilt og bli positivt overrasket enn omvendt. Legen må nok fortelle deg om alle eventuelle utfall, men kan jo hende du er en av de heldige 😊 Krysser fingre og tær for deg 💕🥰

      1. Jeg setter veldig pris på ærlige leger 😁 bedre og vite hva man går til og akkurat nå tenker jeg at det ikke kan bli verre av og operere. Alt for og prøve og få bort smertene ❤️ Tusen takk Gro ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg