3.plass på blogglisten <3

Annonselinket innlegg

Våknet nå i en pøl av svette kl 04.35 og måtte bare kaste av meg de klærne jeg hadde og stå opp for dagen, og slik er det hver eneste natt nå. Medisinene gjør at jeg har nattesvette, noe jeg aldri har hatt i hele mitt liv. Så dagene blir lange her i heimen når jeg står opp midt på natten og holder det gående hele dagene til jeg legger meg sent på kvelden igjen.
Gleden var STOR da jeg oppdaget at bloggen min ligger på 3.plass her på nouw.com, og det er egentlig litt surrealistisk for lille meg og ha så mange lesere! Det gleder meg stort at noen der ute kan ha gleden av det jeg skriver, og mitt store ønske er jo at noen faktisk skal Ane håp i denne bloggen <3 jeg føler at historien min viser at det aldri er for sent å snu livet sitt og med positiv tankesett klare AKKURAT hva man vil!
Jeg har vært til helvete og tilbake igjen så mange ganger, men har aldri gitt opp og har aldri sett på meg selv som ett offer som det er synd på. Å stå med ryggen rak når det stormer rundt deg gir deg kunnskapen for hvordan man takler dette som du kan ta med deg videre i livet, og det er en stor klisje men det er faktisk sant! Motgang gjør deg sterkere, og du blir så mye mer kjent med deg selv og hvor sterk du selv egentlig er. Vi mennesker klarer å takle alt vi møter, bare vi møter utfordringene på den rette måten, og dette lærer vi igjennom livet. IKKE pokker om jeg hadde byttet livet mitt ut med noen som ikke har opplevd noe dårlig, da hadde jeg ikke vært meg selv med alt jeg har.
Denne bloggen hjelper meg på en annen måte enn jeg i utgangspunktet tenkte det, og jeg startet å blogge igjen i hovedsak på grunn av kjedsomhet og nysgjerrighet. Jeg har jo blogget i mange år men da bloggen ble slettet på grunn av inaktivitet så tenkte jeg at jeg ikke kom til å starte igjen, og jeg la tanken ifra meg lenge, men da jeg brakk ryggen trengte jeg ett tidsfordriv, og jeg fant denne nye enkle bloggappen som jeg synes er mye bedre enn blogg.no som jeg hadde før.
Etterhvert så merker jeg at jeg får mer ro i hodet når jeg blogger, og jeg får ut tankene mine, og så lenge det er positive ting jeg skriver om så ser jeg ikke problemet med det heller 🙂 jeg føler ikke at jeg deler ting med dere jeg ikke takler å få slengt tilbake til meg, og jeg har så mye på hjertet som jeg ønsker å dele. En blogg gir deg en stemme og jeg liker å ha noe å si 🙂
Leserene stiger for hver dag og det gir litt motivasjon, på en annen måte enn på blogg.no, for der var det mer uoversiktlig, mens her ser en klart å tydelig hvor mange lesere en har på hvert innlegg og hvor mange unike lesere man har hver dag, så dette er bare morro og noe jeg kommer til å fortsette med!
Blogging er morro og noe jeg kommer til å fortsette med så lenge jeg har lesere 🙂 det gjør at jeg klarer å sortere tankene på en helt annen måte og jeg er overbevist om at blogging også kan hjelpe for den psykiske helsen. Ting blir mer klarere når man får det ned i ord <3

Ha en fantastisk start på den ferske nye uken som ligger foran oss nå! En helt ny uke vi kan bruke til AKKURAT det vi ønsker! Jeg gleder meg

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg