3år siden jeg kuttet rusen og valgte livet! dagen skal feires på en unik og flott måte.

I dag rakk jeg ikke å blogge før jeg spurta ut og rett i arbeid og grunnen ser dere nedenfor!😳👇

 

 

Det har lava ned med snø og jeg fant nesten ikke bilen igjen. Jeg måtte beregne ekstra tid og fikk rett og slett ikke tid til og oppdatere denne fine bloggen min, men nå har jeg komt hjem for en liten stund og satt meg ned for og organisere resten av dagen.😁

Nå har vi handlet inn til familiene, henta og bringa og bært! en produktiv start på onsdagen men jeg kjenner det godt at kroppen ikke er som den en gang var. Ryggen tåler ikke så mye lenger men jeg bidrar med det jeg kan.❤️

Gårsdagen ble en helt perfekt bursdag, jeg fikk bidra frivillig, jeg fikk kake og middag servert av mannen min og fikk gaver og besøk av noen mennesker som betyr mye for meg, hva mer kan en ønske seg?❤️

 

Desember er en måned med milepæler og feiringer, på søndag har jeg vært rusfri i hele 3år og skal ta med meg foreldrene mine og mannen min på julekonsert. Sigvart Dagsland og Karoline Kruger blir min fering av denne store dagen, på mange måter føler jeg at 3årsdagen er større en selve bursdagen.❤️

Bursdagsinnsamlingen til “Hvit jul” er avsluttet og hele 2850kr kom inn til denne viktige frivillige organisasjonen!😳 jeg er helt overveldet og vet ikke hva jeg skal gjøre for og takke dere, dere er virkelig noen gode mennesker, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere.❤️

Hver gang jeg tenker på gårsdagen kjenner jeg at tårene presser på, jeg er ikke vant med å ha så mange mennesker som er glad i meg rundt meg.❤️

Det er stort at livet har endret seg så drastisk og det går faktisk så fort fremover at jeg ikke klarer å henge med, jeg er veldig redd for å gå glipp av fremgangen, gå glipp av å glede meg over tingene som skjer i livet men jeg prøver så godt jeg kan å nyte disse øyeblikkene.❤️

 

 

 

Sliten men veldig lykkelig

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg