36år og aldri vispet min egen krem – Fikk drømmen min for dagen oppfylt

Det her er rett og slett veldig flaut å dele med dere men jeg kjører på!🤭

Jeg har aldri pisket krem i hele mitt liv!😳

Jeg har alltid fått pappa til og gjort det om jeg skulle lage en bløtkake eller trengte krem til noe, og om han ikke har kunnet gjort det har jeg benyttet meg av krem på spruteflaske.😂

Alt for og slippe å gjøre dette jeg inni mitt eget hode har gjort veldig komplisert så i dag når jeg pisket krem for første gang i mitt liv så lurer jeg på hvorfor jeg ikke har gjort det før. 36år og aldri har piska sin egen krem liksom 🤭

Jeg og Sebastian har også gått oss en lang tur som ikke ble så lang som jeg ønsket den skulle bli, på begge hælene har jeg store gnagsår som ødela hele turopplevelsen våres.😬

Det ble bare rundt fire tusen skritt som egentlig skulle bli det dobbelte men jeg måtte hinke meg frem det siste stykket så jeg er glad vi stoppet der vi gjor.

Uansett var det deilig å få oppfylt dagens drøm om å bare komme oss ut i kulden å gå, det må vi gjøre mye mer av!❤️

Å komme inn i varmen og kjenne mestringsfølelse av noe så lite er det som utgjør hele livet, disse små gledene og når man kan så lite ifra før skal det sannelig ikke mye til! 🤭😂

Nå gleder jeg meg bare til resten av søndagen, bare halve har gått! 😁❤️

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg