17.mai, jobbstart og splitter ny uke!

God kveld kjære fine lesere!❤️

 

Denne helga har blitt fin den på tross av at jeg avlyste fredagen med umiddelbar virkning og har vært syk, på tross av dette har det vært en avslappende og god helg. ❤️ Jeg kjenner at loppene begynner og løpe i blodet og at jeg snart er på beina igjen, men jeg unner faktisk ingen denne influensaen her, den har vært ganske så hard og jeg kjenner at det vil gå lang tid før jeg er tilbake til normalen.

 

 

I uka som kommer skal vi feire 17.mai, jeg skal på jobb igjen og bryllupet skal organiseres, mange telefoner må tas og vips så er det helg igjen! 😁 ukene suser jo avgårde og det er så vidt man klarer og henge med i svingene, jeg tenkte ikke over at det er 17.mai på tirsdag før min kjære sa datoen vi har i dag. Aller mest gleder jeg meg til og komme igang igjen!❤️ 

 

 

Nå gleder jeg meg til og finne senga og boka mi og pleie helsa! natta verden, sov søtt. ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg