14år siden jeg mistet begge barna mine – 4 dager til familien blir gjenforent i ett bryllup

God morgen verden!❤️

I skrivende stund sitter jeg med kaffekoppen foran meg og nyter en fredfylt morgen😁

Det er så rart og ha fri og ha masse tid til meg selv og det som skal gjøres, man kjenner ikke hvor hektisk man har hatt det før det blir stille rundt en. Det er bare 4 dager til bryllupet våres og i går kveld fikk en tanke meg til og kjenne litt på panikken, det burde vært noe stort og noe viktig men da jeg begynte og tenke på hva vi skal kalle hverandre etter lørdag kjente jeg at magen tok salto. 😳Vi kan ikke lenger kalle hverandre samboere eller forlovede, vi kan ikke lenger kalle hverandre kjærester eller par, ifra lørdag av er vi mann og kone.❤️

 

 

 

Jeg har aldri vært i nærheten av tanken på og gifte meg, jeg har faktisk sagt nei til flere frierier og har alltid sagt og vært helt klar på at jeg aldri skal gifte meg med noen, mange jenter går med drømmen om ett stort bryllup i magen ifra barnsben og har planlagt det i mange år før den faktiske bryllupsdagen, jeg har aldri vært den jenta der. Jeg har aldri stolt på noen i hele mitt liv, jeg har aldri elsket noen på ekte og har aldri i verden våget og legge livet mitt i noen andres hender, denne gangen er jeg villig til og gå all in og om det ikke skulle gå denne gangen så har jeg faktisk gitt mitt alt.❤️

Det jeg gleder meg mest til er å ha familien samlet for første gang siden jeg mistet barna mine. Datteren min skal være forloveren min og sønnen min skal være delaktig igjennom hele dagen, jeg skal ha hele familien samlet slik det alltid skulle være.❤️

Da jeg mistet barna mine husker jeg kommentarene jeg fikk ifra utenforstående, om at jeg hadde mistet dem for alltid og at barna aldri ville ha noe med meg og gjøre igjen.

 

 

 

Bryllupsdagen blir ett bevis på at dem alle tok feil og at blodsbånd ikke kan brytes. Bryllupsdagen blir ett bevis på at familie går foran alt og at på tross av at man skiller mor og barn vil dem alltid finne tilbake til hverandre. Jeg gleder meg så vanvittig til å være sammen med de to viktigste menneskene i mitt liv på den store dagen. ❤️ Bare barna mine er der blir dagen perfekt uansett, jeg er mor på avstand men på bryllupsdagen får jeg kjenne på hvordan det er å ha barna mine tilstede på en viktig dag og det har jeg ikke fått kjenne på, på hele 14år!❤️

Om 4 dager får jeg kjenne på hvordan livet føles når alt er komplett, når alle menneskene som betyr noe faktisk er tilstede og vi tar det største steget ett par kan gjøre. Jeg gleder meg! 😁❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg