12 timers kjøring for en MR gjort på 2min

Jeg er så skuffet at jeg faktisk ikke har ord lenger, så mye som jeg har mannet meg opp til dette og så er det bare en undersøkelse jeg kunne gjort nærmere hjemmet 😞

Legen var ikke der og det var ikke satt opp noen andre undersøkelser og ingen svar på når jeg faktisk kan operere ut metallet jeg går med i ryggen. Selv det og ligge i maskinen var vondt.

Den eneste beskjeden jeg fikk var at det var blitt satt opp ny time om en uke men jeg skal love at det blir siste gang jeg tar denne turen uten og vite sikkert. Dette var tidenes bomtur!

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

10 kommentarer
    1. Fader så leit 😔 Tenker det er lurt å ta en telefon før neste time for å forsikre deg om at det ikke blir ny bomtur 💕🥰

    2. For noe dr…. det var skikkelig tidstyveri. Du får virkelig ringe før neste tur for det der blir for teit. Men uansett MR er tatt og ett steg videre. Om enn noe tregt så skjer det noe ihvertfall. Godt gjort å kjøre så langt med vond rygg. Well done, uansett!!

    3. Til MR scanning møter du aldri en lege. Det er selve undersøkelsen som skal gi svar på tilstanden din i ryggen, og bildene som er tatt er grunnlaget for legenes vurdering. Du hadde altså ikke hatt noe utbytte av møte med lege i går, for det ville kun blitt å spekulere i hva MR undersøkelsen vil vise.
      En MR varer lenger en to minutter. Der beskriver du neppe realitetene? En CT undersøkelse tar ganske kort tid.
      Jeg tør tro ar neste oppmøte er med lege, og hvor det blir gitt svar på undersøkelsen og hvordan de vurderer veien videre. Det høres iallefall fornuftig ut fra det jeg vet om prosedyrene. Røntgenlegen, gjerne flere spesialister, vil sammen se på bildene og drøfte disse på beste måte for deg som pasient. En MR er ikke en quick-fix, der og da, men en lang serie av mikroskopiske bilder som viser hvordan tilstanden er. Det krever noe tid å gå gjennom materialet.
      Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg