12 1/2 timer reise for 2 1/2 timer med barna mine

Etter 12 og en halv time reise for 2 og en halv times samvær verker hele kroppen ifra tærne og oppi topplokket! vi har vært vitne til 3 biler utfor veien og de jævligste og glatteste veiene jeg noengang har sett! det er ett under at vi har komt oss hjem og godt er det for nå er jeg totalt utslitt. Jeg kan si med sikkerhet at neste gang tar vi båten uansett hva! en slik reise som dette tas ikke igjen og jeg har lært min lekse. 

Hadde barna blitt flyttet verden rundt så hadde jeg reist etter anytime, så det hele er bare verdt alt så lenge jeg får sett dem og tilbringt litt tid sammen med dem. Jeg er inponert over min kjære som har smeltet inni gjengen på naturlig vis og han inponerer stadig! nå blir det sannelig godt og bare legge seg under dyna og la verden passere forbi for nå orker jeg rett og slett ikke mer. Disse dagene tar virkelig på og nå føles det faktisk ut som hendene mine holder på og falle rett av! 

Denne kjelleren har jeg vært i så mange før og jeg vet at i morgen føles alt så mye bedre og at disse møtene med barna bare er oppbyggende for tilfriskningen videre! jeg har vært igjennom denne ettertiden etter samvær så mange ganger at jeg vet akkurat hva som skjer hver eneste gang og i kveld syns jeg bare synd på meg selv 😉 Jeg blogger heller mere når formen er bedre! takk for støtten folkens og takk for alle delinger! masse kjærlighet sendes!

 

7 kommentarer
    1. Vel blåst Monica og veldig velfortjent god helg. Både fysisk og psykisk slitsomme turar du er på både før og etterpå, men nok veldig viktige for deg 🥰

      1. Ja dei tar på ifra begynnelse til slutt så er godt å være på ett bra sted mentalt i forveien 🙂 turene går ikkje så kraftig innover meg lenger og eg er på beina dagen etterpå. Dei er viktige og byggende for reisen videre <3 takk for støtten Ingrid!

    2. Kjære Monica (Jeg ser du er medlem i barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet).. Jeg blir forbanna når jeg leser bloggen din. Forbanna for hva barnevernet utsetter deg og barna dine for!!
      Greit at du har hatt problemer.. Men hvem har ikke hatt det? Du skal ikke trenge å bli fratatt barna dine for det, og at de settes i fosterhjem på en annen kant av landet!! Hvem gagner slik behandling?? Barnevernet tenker ikke!!! De misbruker bare makten sin… Du har all støtte i meg… Hilsen Kathrine

      1. Nå er det ikke så lang vei dit om man tar hurtigbåten. På det samværet kjørte jeg selv og dermed så mange timer. Problemet er når været er dårlig og jeg blir sjøsjuk lett. Jeg har aldri hatt lappen før så nå er det godt at jeg faktisk kan kjøre når været er som verst . Takk for støtten ❤️

    3. Jeg støtter Kathrine her…helt ubegripelig at dette skal være tilretteleggelse for barnets beste?? Dette er ikke til noens beste!!!😩🙏❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg