1111 dager siden jeg kuttet rusen, jeg tar fatt på mitt fjerde år med stolthet og glede!

Herrelighet for en dag dette har vært og herrelighet SÅ mye jeg har fått gjort!😳

 

Jeg har pakket bort jula og har gjort soverommet riktig så koselig, det mest ukoseligste rommet i leiligheten har fått en skikkelig makeover og nå har jeg bare lyst å være der hele tiden.😁

 

Når min kjære mann kom hjem hoppet han rett i bæringen, uten å klage eller trekke ut tiden! 😁 jeg er SÅ glad for at jeg har han. Ingen diskusjoner og det gikk som en LEK! Jeg har fått vasket alle vinduer og vinduskarmer, fått opp nye gardiner, tørket støv på steder jeg ikke ante kunne samle støv og sprunget rundt her som en Duracellkanin!😂

 

 

 

Jeg er så stolt at jeg snart sprekker (Om jeg har lov å si slikt) !😂

 

Nå har vi fått en lang og deilig juleferie, jeg har fått sovet ut og medisinene har begynt å virke skikkelig uten at bivirkningene tar alt fokus, jeg har fått samlet meg og vært sammen med masse mennesker som er glad i meg, jeg er KLAR 2023!🤩

 

Jeg bryr meg ikke lenger om disse som prøver å trykke meg ned, hva skal dem vel gjøre? hvordan skal han skade meg? da vet hele Norge hvem som står bak. INGENTING kan ødelegge denne deilige følelsen jeg har inni meg AS WE SPEAK!😃

 

1111 rusfrie dager i dag, det er i morgen 150 dager siden vi tok det store steget og giftet oss og jeg har vært røykfri i hele 436 dager!

 

INGENTING kan endre det, eller ta ifra meg retten til denne bragden livet faktisk er.

 

Uansett hva som skjer så har jeg endret meg og jeg tenker å fortsette på denne veien fordi den gjør meg så glad, den får meg til og føle meg hel igjen og ingenting ved det livet jeg hadde før frister.

 

Jeg er så ufattelig glad for at jeg har dere, at jeg valgte å lage denne bloggen og våget og ta det skrittet jeg tok. Jeg tror historien min hadde vært en helt annen om jeg ikke våget og ta mennesker inn, og dele. ❤️

 

Ha en nydelig kveld ❤️

 

 

 

Ingenting eller ingen kan endre det, den eneste som har den kontrollen over meg er meg selv, og det føles helt vilt!😳

 

I dag har jeg sittet i telefon med en pårørende, det føles helt vanvittig at faktisk JEG kan være der for noen. Det er det åpenheten og ærligheten har gitt meg, det er denne unike muligheten til å bruke de dyrkjøpte erfaringene jeg har til og støtte andre, INGENTING i verden gir meg mer motivasjon en akkurat det. ❤️🫶❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg