06.08.2022 blir det bryllup på oss to!

Da er dato bestemt og kirke bestilt og planleggingen kan begynne! Det blir ingen servering av alkohyler i bryllupet våres, men vi lover en heidundrandes fest uannsett, og dette kommer til å bli stort! Jeg har aldri i livet tenkt på bryllup, og har vært skrekkslagen bare av tanken på å binde meg, så dette er noe unikt for meg, og det er mange som en gang ikke tror på meg når jeg forteller dem at jeg nå skal gifte meg med verdens beste mann! Det kribler i magen når jeg tenker på at vi har bestemt oss for dette, og tanken på bryllupet gjør meg ør i hodet. Aldri i verden hadde jeg trodd at jeg skulle være så heldig å møte THE ONE, for han trodde jeg ikke fantes og bare var noe folk med for store drømmer snakket om 😉 men han fantes faktisk her i lille Måløy <3 vi har bare vært sammen i 1år  i Mai, men det føles som jeg har hatt denne mannen i livet hele veien, og det vi har vært igjennom sammen topper mange andres historier, og vi har sett at vi alltid står solid sammen uannsett hvor mange stormer som er rundt oss! Forholdet er basert på enorm respekt, forståelse, kommunikasjon og tillit, også er vi bestevenner med samme dårlige humor og ett felles mål for fremtiden. Jeg har virkelig troen på oss, og det er så deilig at følelsene mine er gjengjeldt <3 jeg blir bare mer og mer glad i denne mannen, som viser så mye kjærlighet for meg, og jeg føler meg elsket når jeg trenger det mest. Vi har vist at vi klarer å fokusere sammen, jobbe sammen og bygge livet sammen og vi fungerer så godt! Jeg er mer lykkelig enn noengang, og selvom vi har dårlige dager klarer vi å gjøre noe bra utav enhver situasjon. Vi er ett team! Og nå skal vi fokusere på fremtiden sammen og jobbe for oss! Oss er viktigst for oss, og alt annet får komme i annenrekke. Vi har masse jobb fremfor oss, men jeg har aldri elsket noen og respektert noen så høyt som dette. Jeg gleder meg til å bli kona di Sebastian! Og gleder meg til bryllup, det er faktisk ingen tvil i hele meg på dette valget, og jeg er så takknemlig for å ha deg i livet mitt <3 elsker deg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg