Jeg gruer meg noe helt grusomt!

I morgen er dagen jeg egentlig har gledet meg til og sett frem imot! Men siden i går har jeg gruet meg noe voldsomt! 😳

 

Det er en blanding av at jeg er redd dem ikke finner noe og om dem finner noe men ikke kan gjøre noe med det. Jeg er redd dem sender meg hjem «på vent», jeg er redd for nye anfall og hele venteprosessen er ikke til å holde ut. 😳

Jeg håper at dem finner noe og gir meg behandling med det samme  og drømmesenarioet er jo at jeg endelig kan legge kapittelet «Nyrestein» bak meg og starte ett LANGT hyggeligere ett! 😁

Usj nei jeg måtte bare få det ut! 😳 en voksende klump i magen men jeg vet jo innerst inne at det vil bli bra og at det bare er tankene mine som surrer og gjør tingene verre en dem er. Jeg håper så inderlig at det går bra med timen i morgen tidlig 🤞

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg