Jeg føler meg så dum! I morgen skal jeg gjøre alt bedre

God kveld kjære lesere!❤️😁

I dag har jeg hatt litt startproblemer og gjør som veldig mange andre jeg kjenner, jeg skaper problemer i mitt eget hode og overtenker ting og rett og slett plager meg selv med grubling som faktisk ikke fører til noe konstruktivt!😳

 Alt endret seg idet min kjære kom inn døra hjemme og etter at jeg har vært på gruppe og tømt hodet litt, problemene jeg nå har er så små og ubetydelige at dem ikke en gang er verdt oppstyret en gang! vi blir jo gift uansett hvor mye jeg plager meg selv med krav og mål jeg aldri vil nå, jeg får mannen i mitt liv så hva stresser jeg med? 😂 Jeg er nok ikke aleine om å være en krisetenker, den tror jeg mange kan kjenne seg igjen i og nå gleder jeg meg til og komme i gang med jobb igjen før jeg går på veggene eller skaper mer problemer som faktisk ikke finnes!😂

 

I kveld slo det meg at vi fortsatt er

Rusfrie✔️

Har ett relativt bra liv✔️

Trives med det vi gjør og ikke minst skaper fremtiden sammen!✔️

Hvor dum jeg har vært i dag… i morgen skal jeg gjøre opp for meg og gripe hver eneste dag som om det er den siste, livet er for kort til og kaste bort på unødvendige bekymringer over ting som sikkert ikke en gang vil skje.😁 Jeg føler meg rett og slett som ett nytt og litt lettere menneske og da snakker jeg ikke om vekta 😂 den har jeg gitt opp for lenge siden.

Ha en super avslutning på denne onsdagen kjære ❤️ Stor klem 🌹

 

Den nye meningen med livet

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg