Hvor skal nå dette ende?

Åpningen av loppisen ga like mye kick som den alltid gjør og jeg blir alltid bare gående og smile, imens jeg kjenner på stemninga i lokalet vårt.😁

I dag ble jeg der bare en times tid siden vi var så mange så jeg har fått gjort masse annet også!❤️

Sebastian har fått lærekjørt litt, vi har handlet inn og jeg har vasket ned kjøleskapet vårt. Jeg har ikke så mye tid her hjemme og det vises!🤭

Rotehuset står ofte på halvåtte her og heimen er svært forsømt for tiden, men hva skal man vel gjøre?😁

Det er jo så mange andre ting som er langt viktigere så jeg har måttet bli vant med at jeg ikke kan ha kontroll på det hele.😅

Nå står klesvasken for tur og jeg merker hvordan formen bare synker og synker, hvor skal da dette ende?

Det er fint at livet har blitt såpass bra at jeg uroer meg over småting, ting jeg faktisk kan gjøre noe med! ikke sant? 😁

 

 

Hver eneste dag går jeg med ett håp om at jeg skal få sove som normalt igjen og at jeg igjen kan nyte energien en får av en skikkelig natt med deilig søvn, i dag var ikke helt dagen.

 

Nå venter jeg spent på hvordan loppisen har gått i dag ❤️ det var ikke mye hjelp i meg 🤭

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

5 kommentarer
    1. Pass på at dette er i orden;
      Hva er reglene for øvelseskjøring?
      Du må ha med gyldig bevis for trafikalt grunnkurs og legitimasjon, eller førerkort i en annen klasse. Det stilles også en rekke krav til den som skal være ledsager, samt til bilen som skal benyttes: Ledsager må ha fylt 25 år. Ledsager må ha hatt førerkort sammenhengende de siste fem årene.

        1. Du har selv skrevet; « 19. feb. 2020 — … Mamma er livredd bilkjøring, og kjører ikke selv bil. Hun skriker, gasser, bremser og styrer om hun ikke føler seg trygg..»

          Det høres ikke bra ut med tanke på opplæring?

    2. Det skulle holde… husk at den som har førerkortet skal sitte ved siden av ha ekstra speil og håndbrekket ved siden av seg…
      Mener å huske det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg