Gjør hjemmet helgeklart!

Denne uka har influensaen herjet i kroppen og en ting er helt sikkert, kroppene våres er ikke vant med dette viruset som har vært eliminert i flere år og nå får vi igjen for og ha vært friske over så lang tid.😂 En annen ting som er helt sikkert er at influensaen ikke kan stå i veien for helgetradisjonene vi har skapt oss, så i dag har jeg fått nesten levende blomster på bordet (disse er to uker gamle og lever på det siste😂) jeg har klart og rydda stua og har tent alle lysene for ute høljregner det og er mørkt og trist. 

 

Uka har ikke blitt som den skulle og mange ting har måttet utgå på grunn av sykdom men jeg har faktisk klart og gjøre noe utav denne fredagen og det må feires! 😁 jeg har faktisk klart og gå på mine egne bein uten å segne om, små skritt av gangen så klarer man og bite ifra seg og komme seg bort ifra influensahelvetet.😂

 

Jeg gleder meg STORT til min kjære kommer hjem og vi kan sette igang denne helgen og gjøre det beste utav den som alltid. ❤️ Det skal ikke stå på en ukoselig leilighet i alle fall, livet har blitt veldig fint for oss to.  ❤️ Å skape oss disse fredagstradisjonene har blitt viktige for og sette denne helgefølelsen igang, i så mange år har andre ting regjert helger og vi har jobbet hardt for og få denne godfølelsen når fredagen starter, nå gleder vi oss til fredagene sammen og disse småtingene som skaper stemningen, i kveld kommer fredagsglassene på bordet og blir fylt med Solo super, i ren tradisjon og glede.❤️

 

Hvem i alle dager hadde trodd at jeg klarte og holde husfreden levende? ALLER MINST MEG! som dreper alt som kommer i hus.

 

Jeg vet ikke men det er vel slik man skaper mening i livet igjen, med små egentlig ubetydelige ting som blir av betydning. Små gleder som gir velvære og behag, ting man bare gjør på en spesiell dag! jeg tror jeg har klart og skape dette for oss, så nå skal jeg bare nyte. ❤️

En god helg ønskes dere alle ❤️ Link til og følge oss videre ligger nederst i innlegget ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Heldige Sebastian som kommer hjem til så mye kos og hygge <3
      Jeg føler med deg, har halsbetennelse og kan ikke huske siden sist jeg hadde det, off. Men men, dette styrker oss videre 🙂
      Solo Super er veldig godt, men jeg unner meg iskald Urge denne helgen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg