Ville drømmer og lange netter

Reklame | Ellos

Alt går i perioder føler jeg og jeg opplever kriser på kriser, noen små og noen dritstore som er vanskelige å komme over. Etter det jeg har hørt er det første året slik og at det roer seg ned etterhvert. Nå er jeg inni en periode der jeg ikke sover så godt om nettene, og jeg blir liggende mesteparten av natten og vri meg, og når jeg først sovner drømmer jeg så vilt at jeg våkner sittende i sengen og med høy puls. Jeg har alltid drømt vilt helt siden jeg var liten, og drømmene er så ekte at jeg ofte har gått i søvne. Det er klart at nettene preger dagene og jeg som skulle bli flink pike og stå opp tidlig klarer ikke å karre meg ut av sengen før 12 hver morgen. Jeg tenker det er greit nå når jeg ikke har forpliktelser i jobb og avtaler igjennom dagen, men det går ikke i det vanlige livet.

Etter i går har jeg en godfølelse i meg, og kvelden var helt konge! Det føles så godt inni meg, og det var en liten suprise at vi klarte å lure med pappaen min ut <3 vi alle tre kosa oss masse, men måtte gi tapt tidlig og var trøtte hele gjengen.

Det er merkelig og rart for meg at det er 7 mnd siden. Fordi det har skjedd så mye på denne tiden, og viss jeg fortsatt hadde drukket hadde jeg fått med meg max 2 mnd av perioden. Det er så mange dører som lukker seg for misbrukere, og nå står alle på vidt gap for meg! Det føles godt og trygt å finne aksept, og jeg har funnet respekt hos mennesker jeg aldri i min villeste fantasi hadde trodd det var mulig. Jeg ønsker å fortsette denne reisen, og er mer nysgjerrig på fremtiden enn noen gang. På mandag starter min kjære i jobb igjen, og vi er kattevakter for onkels kjæledyr! Han har hatt ferie i to uker, så ifra mandag av blir jeg aleine på dagtid igjen. Jeg gleder meg til også min kalender kan fylles opp med avtaler og forpliktelser, for jeg liker meg best slik, når jeg er opptatt og har mine plikter.

Vi har ingen planer for denne deilige Lørdagen, så i dag tar vi alt på sparket, men å kjede oss gjør vi aldri! God helg folkens! <3

Shiseido//Shiseido//Shiseido//Viva la Diva//Second Female

2 kommentarer
    1. Jeg sover skikkelig dårlig i perioder, uten noen grunn. Jeg jobber, og det er skikkelig tøft å sove til bare klokka 3-4 i perioder, men likevel måtte gå på jobb å undervise småtasser. Men det går det også 😀 Og plutselig sover jeg bedre om nettene igjen 🙂

      1. Ja det går slik i perioder med meg også, jeg er sykemeldt så jeg slipper dette med jobb på toppen. Men når man har jobb må man bare 🙂 gøy å være lærer for de små, du gjør en viktig jobb! <3 ha en god helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg