Ville alkoholen løst noe? ville det være enklere og gi opp?

Dette her har vært den lengste ettermiddagen noensinne! siden jeg fikk telefonen om at mamma er innlagt på sykehus med skyhøyt blodtrykk og verkende hode har minuttene føltes som timer! jeg fikk telefonen kl11.36 og nå er klokka 16.50, for hvert eneste minutt uten svar på hva som er galt kjenner jeg at kroppen bare blir mer og mer utmattet, jeg sitter med skuldrene i spenn og nervene i klem. Jeg fatter faktisk ikke hvordan jeg selv henger sammen i dag, og bare håper på at mamma blir frisk og at dem finner utav hva som feiler henne. 

Jeg skrev tidligere i dag at jeg føler at hele universet ønsker at jeg skal sprekke, men hver gang det skjer slike kriser merker jeg at jeg blir fullstendig kald og rasjonell, heldigvis. Jeg tenker og vurderer om å starte og drikke igjen ville løst noe i denne situasjonen? svaret er alltid nei, og det ville bare fordoblet problemene og gjort alle situasjoner bare enda vanskeligere. Igjennom det hele og egentlig i alle situasjoner tenker jeg den tanken, jeg tror jeg kommer lengre med den en redselen om å sprekke, den redselen fører ikke noe godt med seg.

Jeg har mange ganger sagt at jeg ikke kommer til å sprekke når det virkelig stormer rundt meg, jeg tror heller jeg sprekker når alt er harmonisk og greit rundt meg. Det er da man ikke er så fokusert og mister fotfestet, ikke når man omtrent holder seg fast for og klare og holde hodet kaldt og tenke rasjonelt. 

Denne ventetiden er helt forferdelig! jeg sitter og titter på mobilen hele tiden, bare venter på telefonen og prøver og tenke positive tanker. Det er noe ekstra nært når det gjelder mamma eller pappa, jeg har ingen og miste..

Isteden for og poste bilder bare av ansiktet mitt tenkte jeg og dele bilder ifra turen til meg og pappa før hele dagen raste sammen. Jeg øver meg på balansen som har fått seg en real knekk etter ryggoperasjonen, og satser på at klatring og turer i fjæra faktisk kan hjelpe meg! i dag gikk turen til Vågsberget, det er bare å google det! masse god historie i dette stedet. 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg