Vi tar jula tilbake! Siste forberedelsene unnagjort! P

Timene flyr! det gjør som regel det når man har det koselig. Vi har pakket inn gavene til dem som er her, så slipper vi og sende i år også. Da er vi offisielt ferdig med alle julegaver i år og kan bare nyte jula videre, min kjære har to dager på jobb igjen før juleferie og da tenker vi og ta det helt piano resten av jula.❤️

 

Det er rart det her, og kjenne på ekte julefølelse! den kom idet jeg ankom dette julehjemmet til svigers! det er gjennomført jul i hele huset og det oser kos og fred. ❤️

 

Nå skal vi til mormor og besten! vi har ikke vært med dem siden i sommer så vi gleder oss masse! ❤️ Sist gang vi møttes var da dem spanderte hotellovernatting i Førde og det var da jeg sluttet og røyke, tiden flyr avgårde ❤️

Dette blir en god søndag, jeg bare kjenner det i hele meg. Gleder meg til og dele den med dere ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg