Vi som er edru har det enda mere morro ute!

Reklame | Ellos

Da jeg drakk hadde jeg det ikke morro ute, for da var jeg som regel så full at jeg ikke husket noe som helst dagen derpå, og med angsten langt oppi halsen, og hadde som regel driti på draget med flere igjennom kvelden. Jeg har med andre ord ikke tallet på hvor mange ganger jeg har blitt utestengt eller nektet servering og det med god grunn.

I kveld har vi vært på Quiz! Og hele to omganger! Det var kjempemoro, og vi klarte å lure oss innpå ett lag som trengte ett par stykker! Jammen vant vi bronse, og gikk av med seieren for beste lagnavn <3 jeg fikk brukt mine små grå og klarte noe med god flax! En veldig hyggelig opplevelse som jeg gjerne gjør igjen, for å si det slik. Jeg tenker det er godt det blir arrangert litt slike ting nå når jeg er på vannvogna, så jeg også får litt morro av desse helgene! Jeg må ærlig innrømme at det er mye kjekkere for meg å være edru ute, og huske alt som har skjedd og gå med hevet hode uten denne angsten som tok knekken på meg før. Igjennom kvelden har jeg fått noen historier om den gamle Monica på fylla ute, og det frister lite til gjentakelse. Jeg føler meg som en av alle og ikke som ett utskudd som før, jeg føler jeg har kontrollen og føler meg veldig heldig som kan nyte av begge parter. Jeg føler ingen sug bare jeg ser noen drikke, og jeg vet det er mange som føler på dette. Jeg er en av de heldige som kan gå på fest og ha det like morro som alle andre, drikke masse alkoholfritt og være sosial.

Jeg og min kjære har iallefall hatt en veldig finfin kveld, og det skal gjentakes! Man blir litt ekstra forelsket når man har det morro sammen, og det er vell det viktigste med ett forhold at man kan ha det 😉 jeg føler livet er så forandret i en positiv retning, og føler meg ikke som det samme mennesket som satt i Desember og drakk bort byrder store som fjell og som ikke hadde troen på noe, verken meg selv eller denne verdenen vi lever i, og nå nyter jeg av alle disse opplevelsene som er helt nye som rusfri. Jeg er stolt, edru og så jævla sugen på det livet her <3

Ellos//adidas Sport Performance//Björn Borg//Ellos//Björn Borg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg