Vi har byttet ut flatfyll-lørdag med…..

Det er lørdag og tid for Snapchat igjen! jeg har valgt og være med på en snapchat imot mobbing og denne jobben er både givende og lærerik for meg! jeg har selv opplevd mobbing igjennom hele skoletiden, jeg vet hva mobbing gjør med en og jeg vet også at senskadene av mobbingen kan bli alvorlige.

Jeg tror ikke jeg selv hadde blitt narkoman og alkoholiker om jeg hadde sluppet unna mobbingen på skolen, da hadde jeg hatt selvsikkerheten nok til og stå imot, jeg vet at jeg hadde hatt ett trygt sted og være om jeg hadde sluppet unna den grove mobbingen jeg ble utsatt for og at livet hadde blitt annerledes for akkurat meg. Derfor er denne snapchatten viktig for meg. 

 

Å bytte ut flatfyll-lørdag med forebyggende arbeide og å nå ut til flere mennesker er en ganske så annerledes tilværelse for meg, før hadde jeg bare plass til rusen men nå har jeg funnet en annen rus som smaker mye bedre. Jeg brenner for disse tingene jeg nå får lov og jobbe med og håper at dere alle følger med på meg i dag!

Legg til: mab.est2015 på snapchat og se meg i aksjon i dag! 

Vlogging VS blogging er noe helt nytt og noe som sitter LANGT inne for meg, men jeg håper at jeg får ut budskapet mitt og at dagen blir bra. 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg