Vi har bytta ut fredagspilsen med……..

Helgene er jo ikke de samme lenger, det handler ikke om flatfyll, fylleangst og dansing på bordet, men det vil ikke si at man ikke kan ha det gøy av den grunn! jeg husker da jeg sluttet og drikke og kjente at panikken strømmet i kroppen, for hva i alle dager skal man gjøre i helgene når man ikke drikker?

Nå ligger vi henslengt i sofaen og ser den nye sesongen med Side om side etter og ha levert en hel kasse med bakevarer på sykehjemmet her vi bor, vi har solo i glasset og leiligheten er ren og pen til denne store fredagskvelden, jeg skal ærlig innrømme at jeg foretrekker denne type gøy i aller høyeste grad! 

Folk får si ifra om dette er ett krenkende bilde 😉 neida

På denne fredelige fredagskvelden gleder jeg meg til og legge meg i sengen og nyte en hel ny bok, og om jeg hadde hørt meg si denne setningen da jeg drakk så hadde jeg nok spydd av meg selv og aldri i verden kunne forestille meg hvordan en slik fredagskveld kunne holdes ut, og her sitter jeg i denne tilværelsen jeg alltid har dømt men innerst inne dagdrømt om. 

Fredagspilsen er byttet ut i kos og hygge, der man har tid til og bare være sammen med dem man er glad i, den er byttet ut i slike “normale” ting som mennesker som meg bare kunne drømme om før, nå sitter jeg bare her og nyter denne deilige kvelden og tenker på hvor fantastisk heldig jeg har vært.

Jeg håper dere alle er spenn klar for helg og at dere er sammen med dem dere elsker <3 det er det livet handler om! 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Spenderade min fredag med städning..lite här och där… Bytte sängkläder.. och tog mig tillslut in i duschen..
      Märkligt hur så Små saker kan vara så ansträngande…
      Avslutade kvällen med te och lägga sig i en renbäddad säng!
      Helt klart underbart och skönt att vakna (tvärstressad med mardrömmar förvisso innan kl 05.00) och inte vara bakfull!!

      Hoppas att ni får en riktigt fin lördag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg