Valgt inn i styret i rusettervernet Sogn og fjordane!

Åpen ærlig rusfri og jævli stolt!
Da er jeg offisielt en del av styret og har unnagjort talen for i år ❤️ Med skjelvende knær og nerver i spenn gikk det fint denne gangen også så nå ser jeg frem til kvelden på hotell og luksus! Alle spenninger i kroppen er i ferd med og løses opp og jeg kjenner for alvor hvor sliten jeg har vært denne uka.

Disse treffene vi har med jevne mellomrom betyr ufattelig mye for meg og nye medlemmer, det er nyttig da man føler seg som en del av noe større og disse tingene vi gjør i hverdagen føles mer meningsfylte og gir mer mening om dere skjønner. Før når jeg “bare” hadde gruppa men ikke hadde møtt alle ble det med gruppa, men idet jeg så omfanget av denne organisasjonen så ble alt mer klart og tydelig. Man føler seg lite aleine når så mange andre mener det samme som deg, føler det samme og gjør det samme. Det er litt magisk stemning over det hele.

Jeg har unnagjort talen jeg grua meg slik til, og kan puste lettet ut! nå er det for alvor helg og jeg gleder meg. Vi har mistet en nær venn denne uka, nok en gang har noen gått bort. Det gjør noe med en når man ser venner forlate denne verden og vite at det ikke hadde skjedd uten rusen. Jeg gjør mitt beste hver eneste dag for og gi muligheter, men jeg kan ikke gå veien. Denne gangen sitter jeg ikke med en følelse av at jeg kunne gjort noe mer for denne personen, og på en rar måte føles det godt.

Beæret er ordet jeg leter etter, jeg føler en ære av å ha blitt valgt, en ære av å få lov og drive en egen selvhjelpsgruppe som vil hjelpe mange fremover, på en liten plass har vi etablert ett miljø som ønsker og leve livet uten rusen som kontrollerte oss en gang. Å bryte alle disse mønsterene er ikke enkelt aleine, nå trenger vi heller ikke det. 

Tusen takk for støtten folkens! i love you all. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Gratulerer med styreverv og kondolerer med tapet av en nær venn. Du har all grunn til å være stolt av deg selv og det du har oppnådd! Nyt hotellkvelden!

    2. Hei. Har fulgt deg en stund, leser daglig bloggen din. Du formidler rått og nakent. Veldig bra. Jeg som sikkert fler, er lei av at alt er så glamorøst.. uekte.
      I din blogg får man tankevekkere og “livet” på et lærret som blir til etterhvert som dagene går. Stå på videre! DU er flink.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg