Valentinsdagen blir feiret på våres måte

Vi har vært på farten i dag også og nyter nå en pizza ifra Mix før vi tar løst på ryddingen igjen, på tven svirrer Hotel sæsar på skjermen og vi tar søndagen grav alvorlig og stresser ikke med noe som helst. Akkurat slik som det skal være.  🌹

Uka foran oss er fullpakket med både plikter og lyster og er en god blanding med pleasure og duty! så nå lader vi batteriene her hjemme så lenge det varer. Det er på disse dagene jeg har det som best, når jeg kan være sammen med den jeg elsker mest av alt og kan styre dagen etter hva vi føler for, når vi bare kan legge alt ansvaret bort og gjøre disse tingene som er viktige for oss.

Dette er hverdagsromantikk på sitt beste ❤️

 

Først når man slipper ned skuldrene og faktisk slapper av merker man hvor slitsomme enkelte uker er, og vi benytter oss av disse fridagene til og komme ovenpå med forfallende ting vi ellers ikke rekker. Det er så godt og være to på slike dager, og jeg aner faktisk ikke om jeg hadde klart å forbli rusfri uten min kjære, man jobber som ett team og arbeider seg fremover sammen så det hadde vært ensomt uten han. 

Det er jo kjærlighetens dag i dag, men jeg tenker det er viktigere og vise hverandre kjærlighet igjennom hele året så denne feiringen blir det ikke noe av her i heimen. Her viser vi hverandre kjærlighet i omtanken vi gir hverandre og i respekten vi viser hverandre hver eneste dag. 

Hvordan feirer dere denne dagen? 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg