Ut og redde verden sammen

 


Mang en fredagskveld har blitt reddet på grunn av dette! Mang en gang har vi blitt reddet ifra kjedsomheten og fått lov og gjøre noe for andre mennesker i samme slengen ❤️

Dette er en av de viktigste og mest givende tingene jeg har fått lov og gjøre i dette arbeidet mitt ❤️

Om man kan redde verden med bakevarer er heller tvilsomt men å gjøre livet litt lettere for noen tror jeg vi klarer ❤️ Jeg er så takknemlig for Bakeriet på Bryggja som har gitt meg i kassevis hver eneste uke siden februar 2020! ❤️

 

 

4 kommentarer
    1. Supert !! Maten blir redda fra å kastes ! Noen som trenger det får mat ! Og dere får gjort noe nyttig til glede for både dere selv og andre 👍😀!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg