Tatt meg fri resten av dagen for og ha det skikkelig dritt

I dag har jeg tatt meg en stor frihet jeg veldig sjeldent tar meg, en ren og skjær luksus i min bok!😁

jeg har tatt meg fri resten av dagen til og bare kjenne litt på å ha det skikkelig dritt.

Jeg har over lengre tid vært under press og hodet har vært pålogget døgnet rundt, jeg føler jeg har gått på nåler og bare ventet på neste smell og jeg har sett denne veggen komme lenge men bare gått med full kraft imot den.

 

 

Jeg vet nå hvordan jeg selv fungerer og hva jeg selv trenger for og komme meg ovenpå igjen, jeg trenger rett og slett en dag der jeg bare lar meg selv få lov og være sur og sint.

Akkurat i dag får jeg lov og kjenne på at hele verden er urettferdig og faktisk syns litt synd på meg selv, men i morgen når jeg våkner omstiller jeg hele hodet og starter på ny.  

Når man konstant møter store utfordringer går man i ett modus, man må støte ifra seg alt av tanker og følelser for og overleve og tenke klart, dette moduset funket over en kortere periode og så kommer veggen. Jeg er akkurat der nå, der jeg tar innover meg alt som har skjedd den siste tiden og prøver og bearbeide det.

 

Når været står i stil med humøret

 

Jeg tror også at jeg er på en nedtur siden jeg kuttet smertestillende for 3 dager siden, det påvirker humøret når kroppen har vent seg til ett stoff og ikke får det lenger, jeg legger ikke skjul på at dette kan være abstinenser og en kombinasjon av altfor mange hendelser på kort tid som har preget meg. 

På en annen side er det litt greit og faktisk klare og kjenne på å ha en skikkelig drittdag uten å kjenne på suget etter rusen eller få tanker om å flykte i den. Nå håndterer man det på en annen måte fordi man har lært. 

Man trenger ikke å være tøff hele tiden, og akkurat i dag har jeg latt meg selv få lov og være litt svak og ekstremt selvmedlidende! i morgen starter vi på nytt og jeg krysser alt jeg har for at det er slutt på negative beskjeder og hendelser som ryster livet. 

 

 

 

Ha en deilig natt kjære lesere ❤️🌹

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg