Slikt ville ødelagt og maltraktert hele ryktet mitt – En liten personlig streik-

I skrivende stund har jeg akkurat satt rumpa i sofaen etter å ha kjørt den lange veien hjem ifra jobb! 😁 vi stoppet på bensinstasjonen og kjøpte middag siden vi strax skal videre og holde gruppe i kveld.

En tanke slo meg idet jeg gikk inn døra her hjemme og jeg tenkte å dele den med dere!😂

 

Dere lesere tror sikkert at jeg er en ryddig duracellkanin som har alt i leiligheten på stell til enhver tid! jeg poster aldri bilder av rotet mitt og jeg kan fortelle dere såpass at jeg og min kjære ektemann er de mest rotete menneskene jeg vet om.🤭

 

Jo jeg rydder mye og jeg trives best når jeg har orden rundt meg men jeg har de siste dagene hatt en personlig streik pågående! 😁 jeg har ikke løfta en finger for og vise min kjære ektemann hva som skjer når jeg er ute av drift. Jeg vet ikke hvem det har skadet mest og i bunn og grunn har det egentlig bare gått utover meg!😂

 


For og være helt ærlig så vet jeg ikke en gang om han har oppdaget streiken min en gang.🤭😂

 

Den første tanken da jeg entret leiligheten var at om jeg hadde delt bilder ifra kåken ville hele mitt rykte om ryddig og ordentlig dame ryke! 😂 her ser det rett og slett ikke ut og jeg merka hvordan det føles å gå inni leiligheten når alt bare er ett sanasurium av rot! 😳 jeg foretrekker det slik det var og jeg regner med at jeg egenhendig må fikse det hele selv.😂

 

Det passer bra med massevis av fridager fremover så plutselig har jeg funnet meningen jeg leita etter tidligere i dag. ❤️

 

Alt i alt en finfin onsdag så langt! det blir fint med gruppe i kveld for og avslutte dagen ❤️

 

Dagens middag for travle ettermiddager! 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg