Skjønnheten kommer innenifra

Akkurat i dag føler jeg meg på topp mentalt og har vært litt nede den siste tiden, det har vært litt tungt og være meg men jeg har hele tiden visst at det kom til og ordne seg. Siden jeg følte meg så på topp i dag tok jeg på meg denne drakten jeg fikk av en hjertevarm dame og gikk på butikken og dro rundt og ga bort alle tingene jeg har lagret i kjelleren. 

Dette hadde jeg aldri våget når jeg var på bunnen, da jeg følte meg dritt innvendig hadde jeg gjort alt for og forsvinne i mengden og er det ikke litt slik? at vi kryper inni oss selv på dårlige dager og kommer litt mer ut på disse solskinnsdagene? Ikke så ekstremt som mitt tilfelle men uansett. 

Og dette er ingen reklame for rekesalat!

 

Dere skulle sett blikkene på dem jeg møtte og humøret og stemningen dette antrekket førte til, det er jo så gyselig stygt at det er pent! 

Akkurat i dag har jeg det bra med meg selv og dermed klarer jeg også å gi av meg selv! akkurat i dag har jeg en slik dag der jeg kan kle meg i det styggeste jeg noensinne har sett og føle meg bra mens jeg gjør det, jenta med den store sosiale angsten blir nesten den klovnen i klassen og det gjør meg overhode ingenting om noen ler av meg og ikke med meg heller. 

Vær deg selv! alle andre er opptatt.

Skjønnheten våres kommer innenifra og da mener jeg at hva du tenker og hvordan du tenker om deg selv sier noe om din skjønnhet, hvem kan like deg om du ikke en gang liker deg selv? du blir hva du tenker og tankene dine har en enorm kraft, også på selvbildet ditt og hvordan du har det som menneske.

Grip tjangsen og vær deg selv! by på deg selv på det nivået du er komfortabel med og lek litt! 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg