Sjekk bursdagsgaven jeg fikk med min kjære!

Dette må bare være kjærlighet ❤️ Flotteste gaven jeg noengang har fått! Han må virkelig elske meg han, mannen min 🌹

Så heldig som jeg er! Så lykkelig, rusfri og fri på alle måter, verden ligger foran meg og det finnes ingen grenser for hvor langt jeg kan nå. Verdens beste heiagjeng rundt meg mens jeg trosser de høye oddsene som alltid har vært imot meg.

Her er gruppa til bloggen på facebook! Meld dere inn og få med dere de nye innleggene og noen overraskelser og videoer ifra hverdagen min! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg